راهنماي ست كردن جواهرات
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

راهنماي ست كردن جواهرات

امسال جواهرات با قطعات بزرگ و ضخيم، جزو جواهرات سال هستند. قطعات قرار گرفته در اين مجموعه ها به صورت غيرمعمول بزرگ و ضخيم هستند ولي در عين حال چيدمان هنرمندانه اين قطعات جلوه خاصي به اين جواهرات مي دهد زيباست و گران اما اگر خوب انتخاب نشود نه زيبايي اش به نظر مي آيد و نه گراني اش؛

جواهرات را مي گوييم كه حالا فقط حكم زيبايي ندارند و يك سرمايه دوست داشتني هم به شمار مي آيند. در اين مقاله نگاهي داريم به اين موضوع؛ خواندنش خالي از لطف نيست حتي اگر نه قصد خريد داشته باشيد و نه پول خريد آن را.
جواهر عتيقه و قديمي

جواهرات قديمي و عتيقه گرچه در ظاهر منسوخ شده اند ولي امروزه دوباره در رده جواهرات قرار گرفته اند. اين جواهرات با ظرافت ها و اشكال زيبايشان از زمان هاي گذشته سخن مي گويند.

جواهرات خانوادگي و سنتي هم از اين دست جواهرات هستند. به كار بردن قطعه هاي قديمي در كنار جواهرات جديد از ديگر كارهايي است كه امروزه بسيار محبوب واقع شده اند.
جواهر به شكل گل و حيوان

ساختن جواهرات به شكل گل هاي الگو گرفته از طبيعت و حتي حيوانات نيز جزو مد امسال است. در بعضي از طراحي ها جواهرات ساخته شده به شكل گل يا حيوان به صورت آويزهايي به گردنبند يا دستبند يا گوشواره متصل مي شوند.

اين مجموعه اگر با سنگ و مرواريد همراه شوند مجموعه اي بسيار شيك و زيبا به وجود مي آورند كه بيشتر موردپسند دختران جوان قرار مي گيرند.
سنگ هاي قيمتي در كنار نگين هاي كريستالي

در مد امسال سنگ هاي درشت قيمتي را با نگين هاي درخشان كريستالي تزيين مي كنند و مجموعه هاي زيبايي پديد مي آورند و قطعا قسمت بزرگي از جواهرات سال را به خود اختصاص خواهند داد. تزيين سنگ هاي زيبا به وسيله نگين ها، جواهرات بسيار درخشنده و جذابي مي سازند.
جواهر با طيف هاي مختلف آبي

تن هاي مختلف آبي در سنگ ها، واقعا زيبا و دل انگيزند. قرار دادن سنگ هايي با تن هاي مختلف آبي در كنار هم جزو مد امسال است. ممكن است در يك گردنبند، شما رنگ هاي فيروزه اي، آبي روشن، آبي كبود، آبي تيره و درخشان و... را در كنار هم ببينيد كه حس خوبي در انسان ايجاد مي كند.
جواهر پلاتيني همراه با الماس

قرار گرفتن الماس در كنار پلاتين بسيار پرزرق و برق و باشكوه است. معمولا از اين نوع جواهرات در مراسم خاصي مثل ازدواج استفاده مي شود مانند حلقه هاي ازدواج يا نامزدي و سرويس هاي عروس.

البته جواهرات پلاتيني همراه با الماس هاي درخشان قيمت بالايي دارند و از زمان هاي گذشته بيشتر موردتوجه خانواده هاي سلطنتي يا ثروتمند بوده اند.
جواهر دست ساز

جواهرات دست ساز، امسال بسيار پرطرفدار هستند. زيبايي اين كارهاي هنري و مدرن با قرار گرفتن طلا و نقره در كنار سنگ هاي قيمتي يا مرواريد دوچندان مي شود. استفاده از چند رنگ متفاوت در فلزات به كار رفته جلوه خاص و زيبايي منحصربه فردي به اين نوع جواهرات مي دهد.
جواهر با اشكال بزرگ و ضخيم

جواهرات با قطعات بزرگ و ضخيم، جزو جواهرات سال هستند. قطعات قرار گرفته در اين مجموعه ها به صورت غيرمعمول بزرگ و ضخيم هستند ولي در عين حال چيدمان هنرمندانه اين قطعات جلوه خاصي به اين جواهرات مي دهد و معمولا گردنبندهاي ساخته شده به اين سبك كاملا به گردن مي چسبند. اين جواهرات از تنوع گسترده اي برخوردارند و علاوه بر مدروز بودن محبوبيت بالايي بين طرفداران مد پيدا كرده اند.
مرواريد در كنار منجوق

اين جواهرات كاملا از ديگر مجموعه ها متفاوت هستند. استفاده از مرواريد در رديف هاي رنگارنگ منجوق ها بسيار شگفت انگيز و رمزآلود است. اين گروه جواهرات جزو طراحي هاي مدرن هستند و در مد امسال جايگاه ويژه اي به خود اختصاص داده اند.
جواهر با رنگ روشن

طبقه بندي گسترده اي از سنگ هاي بسيار روشن به تازگي رواج پيدا كرده است. رنگ هاي اين طبقه از سنگ هاي متنوع و درخشان هستند. با توجه به رنگ سنگ، رنگ طلاي متصل شده به آنها انتخاب مي شود. قرار گرفتن رنگ هاي متفاوتي از سنگ ها در كنار هم فوق العاده و چشم نواز است.

 

تبيان

گردآوري : پايگاه اينترنتي پرشين وي

 

ريزش مو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 12:45 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما